Survivor Hilmi Cem İntepe Kimdir Biyografisi ve Resimleri

Yazar: Admin Tarih: Salı, Nisan 02, 2013 Kategori: Yorum: Yorum Yap

2013 Survivor Ünlüler Gönüllüler Yarışması Hilmi Cem İntepe Kimdir Biyografi Oku, Hilmi Cem İntepe Resimleri Fotoğrafları, Yetenek Sizsiniz Türkiye Hilmi Cem İntepe Performansları.

19 Mayıs Muğla Yenice doğumlu olan Hilmi Cem İntepe 18 yaşına kadar Bodrum Güvercinlik’te yaşadı. 15 yaşında kendi kendine dans etmeye başlayan Hilmi Cem hiçbir yardım almadan her şeyi kendi öğrendi.



17 yaşında latin danslarına yazılan Hilmi Cem İntepe birçok kez salsada Türkiye Gençler Şampiyonu olmuştur. Üniversitedeki 2. yılında Muğla’dan yakın arkadaşları ile birlikte bir dans okul açan Hilmi Cem İntepe şu anda faal olarak açtığı bu okulda dans eğitmenliğine devam etmektedir.



Hilmi Cem İntepe, bu sezon Yetenek Sizsiniz Türkiye yarışmasına da katılmıştır. Yarışma da 1. turda 3 evet aldı bir üst tura çıktı, 2. tur da %79 oy aldı yarı finale çıktı ve yarı finalde ise %72 oy aldı ama elendi. 
Survivor Hilmi Cem İntepe Kimdir Biyografisi ve Resimleri

Bu yazıya yapılan yorumlar:

  1. Bu cocuk icin ölüyorum yâaaaaa<3<3

    YanıtlaSil
  2. Bal dök yala;-)<3:-D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oha iğrenç yanımdaki arkadaşımı zaptedemiorum çünkü hilmye aşık.onların aşkı kerimlen aslıyı sollar.sen de sus mıl.x-)

      Sil
  3. Hmmmm.Çok yakışıklı ve yetenekli.Umarım survivorda ya HİLMİ CEM ya da DUYGU kazanır.BAŞARILAR.)))...

    YanıtlaSil
  4. Men Azerbaycandan baxiram,mence Duygu qazansa yaxsi olar =)

    YanıtlaSil
  5. İnsallah hilmicem veya murat kazanir

    YanıtlaSil
  6. hilmicem men sene azerbaycandan baxiram 1ci olmagini istiyirem hedden artiq cox yarasiqlisan insallah qazanarsan SURVIVOR 2013 olarsan<3

    YanıtlaSil
  7. Hilmicem cok yakisiklisin yarislarda supersin survivorda kesinlikle sen 1ci olmalisin:)

    YanıtlaSil
  8. cok tipsiz bir genc svgi saygi yok

    YanıtlaSil
  9. wwwaaawww immm harikasin yaaa ;)

    YanıtlaSil
  10. himiceeemm kazansın :D sonuna kadar himicemi tutuyorumm

    YanıtlaSil
  11. himicemmm seni çokkk seviyorumm <3 <3 <3

    YanıtlaSil
  12. Hilmicem ben sana asığım sen cokk seviyorum sonuna kadar seni destekliyirum hergün resimlerine bakıyorum en büyük hayalim seni görmek zaten aramızda 7yasçık var snde benim gibi boğa burcuymussun <3 seni coooook seviyorum

    YanıtlaSil
  13. Abi Bitiyorum Bu Çocuğa Benn . <3 :) x-)

    YanıtlaSil
  14. bence cok iyi biri onu destekliyorum

    YanıtlaSil
  15. x-) çoo...k yakışıklı ve efendi umarım 1. olur

    YanıtlaSil
  16. ÖlÜrÜm SaNa

    YanıtlaSil