Pis Yedili Dizisi Bitti mi, Bitiyor mu, Neden Yayınlanmadı?

Yazar: Admin Tarih: Salı, Şubat 25, 2014 Kategori: Yorum: Yorum Yap

Show TV'deki ödeme krizi, dizi yapımcılarını zor durumda bırakmaya devam ediyor.Bir bölüm yayınlanan bir bölüm yayınlanmayan Pis Yedili dizisi yayından kaldırdı.

Fatih Aksoy, aylardır ödeme alamadığı ve ekibine para veremediği için 'Emir'in Yolu'nun çekimlerini durdurup diziyi bitirmek zorunda kalmıştı.

Aynı ödeme sıkıntısı yüzünden 'Pis Yedili' dizisinin yapımcısı Gani Müjde de sonunda kazan kaldırdı ve dizi 99. bölümü göremeden ekranlara veda etti. Pis Yedili bu hafta Show TV yayın akışından çıkartıldı.



Kanalın içinde bulunduğu maddi sıkıntı yüzünden ücreti ödenmeyen dizi geçtiğimiz hafta tekrar bölümüyle ekrana gelmişti. Maddi sorunun çözülememesi üzerine dizinin yayından kaldırılmasına karar verildi.

Oldukça iyi bir izleyici kitlesi ve sosyal medyada büyük ilgi gören dizinin ekrandan tamamen uzaklaşmayacağı ve yapımcı şirketin FOX TV ile görüştüğü gelen bilgiler arasında.

Pis Yedili dizisinin sevenleri şimdi Gani Müjde'nin Fox Tv ile anlaşmasını bekleyecek.

Bu yazıya yapılan yorumlar:

  1. daha çabuk gelsn ekrana ya

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Ben baska bir siteden baktim haziranda gelicek yaz sonunda da final olucak mis

      Sil
  3. Of ya belcikada fox tv olmiyo ki frekanslar degisik!!! :'(

    YanıtlaSil
  4. Of ya bilmiyor musunuz belcika bu diziyi cok seviyor sizin yuzunuzden bakamicaz cunki belcikada frekanslar degisik o yuzden fox tv olmuyor burada !

    YanıtlaSil
  5. Bitmesin ya böle quzel filimleri nhe btiriyolar

    YanıtlaSil
  6. Ben pek anlamadim aslinda foxta yayinlansin ozaman bence herkese saygi duyuyorum. Buarada bu aksam bugunun saraylisi cikicak. Cok heyecenli. Annemle izleyecegiz.

    YanıtlaSil
  7. Yani pis yedili fox tvye gecti. Duydum ki yaza doğru başlıcak ve final yapacak?

    YanıtlaSil