Benim İçin Üzülme Hangi Kanal da, Saat Kaçta, Oyuncuları

Yazar: Admin Tarih: Çarşamba, Aralık 26, 2012 Kategori: Yorum: Yorum Yap

Benim İçin Üzülme Dizisi Hangi Kanalda Yayınlanıyor, Benim İçin Üzülme Dizisinin Oyuncu Kadrosu Kimler, Benim İçin Üzülme Dizi Hangi Günler Yayınlanıyor, Benim İçin Üzülme Saat Kaçta Başlıyor, Benim İçin Üzülme Dizisi Bölüm Özeti

Aynı balıkçı teknesine ortak, çocukluk arkadaşı, iki kan kardeş Niyazi ile Harun, babasıyla birlikte Doğu Anadolu'dan Karadeniz'e mevsimlik işçi olarak gelmiş olan Buke' ye aşıktır... Harun aşkını Niyazi'ye defalarca söylemiş, Niyazi de arkadaşı üzülmesin diye aşkını ondan hep saklamıştır. Ancak Harun'un bilmediği bir gerçek daha vardır; Buke de Niyazi'ye aşıktır. Ve iki aşık bir süredir buluşmaktadır. Harun bunu öğrenince deliye döner. Ve bundan böyle iki kan kardeş birbirlerine düşman olurlar. Niyazi'nin annesi ise Buke'yi ezelden beri istememektedir. Ama Niyazi hem kan kardeşini hem de annesini karşısına alıp Buke'yi istemek için diğer aile üyeleriyle birlikte Doğu Anadolu'ya gider. Ancak orada aileyi çok acı bir sürpriz beklemektedir. Buke'nin amcaoğlu Şiyar, genç kıza, uğruna cinayet bile işleyebileceği, hastalıklı bir aşk beslemektedir. Kız almaya giden aile, kendisini bir anda inanılmaz bir trajedinin içerisinde bulur. Bundan sonra hiçbir şey eskisi gibi olmayacaktır.

Benim İçin Üzülme dizisi oyuncu kadrosu:
Niyazi Avcıoğlu (Tansel Öngel), Buke (Fulya Zenginer), Sinan Avcıoğlu (Çağlar Ertuğrul), Bahar Yılmaz (Öykü Çelik), Harun Kılıçoğlu (Eren Hacısalihoğlu), Nermin (Sacide Taşaner), Enver Avcıoğlu (Bayazıt Gülercan), Melahat Avcıoğlu (Rüçhan Çalışkur), Resul Kılıçoğlu (Rana Cabbar), Şahin Yılmaz (Ünal Silver), Irmak (Selin Şekerci), Orhan Şeker (Ahmet Varlı), Filiz (Hande Kaptan), Fatma (Nalan Örgüt), Morinyo Necmi (Şevket Çapkınoğlu), Davut (Necmettin Çobanoğlu), Meryem (Serpil Gül), Resul Şeker (Ahmet Ali Kutoğlu), Birgül Şeker (Elif Korkmaz), Yaşar Şeker (Mehmet Polat), Fehime Şeker (Özlem Başkaya), Hacer Kılıçoğlu (Yasemin Heper Büyükağaoğlu), Onur Demirci (Arda Aşık), Arif Demirci (Timur Ölkebaş), Emine Demirci (Tuba Çom), Ahmet Avcıoğlu (Barış Arduç).

Benim İçin Üzülme dizisi Atv kanalında Salı günü Saat 20:00 da yeni bölümü yayınlanıyor.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder